Selasa, 16 Disember 2008

"SELAMAT DATANG" ke Blog Asiah Tuah

Alhamdulillah, syukur kepada Allah S.W.T. , setelah berusia 64 tahun, dengan nasihat, dorongan dan usaha anak-anak saya, kini saya telah ada laman web sendiri, saya amat mengalu-alukan anda semua untuk terus berinteraksi dengan saya, laman ini saya dedikasikan khas untuk semua insan yang pernah meminati dan mengenali diri saya, juga sebagai tempat rujukan maklumat terkini diri saya.

Ribuan terima kasih kepada semua peminat-peminat, terima kasih juga kepada pihak keluarga, saudara-mara, rakan-rakan artis, juga khas kepada komposer dan penulis lirik yang telah banyak memberi asuhan, bimbingan dan sokongan pada kehadiran saya didunia seni selama ini.

Sekalung penghargaan dan jutaan terima kasih kepada pihak media cetak dan media elektronik seperti pihak Akhbar, ASTRO, TV3 dan khas kepada RTM terutamanya kepada saluran radio "Klasik Nasional" kerana masih terus sudi memutarkan lagu-lagu nyanyian saya, berkat usaha anda semualah saya masih lagi diingati sehingga ke hari ini.

Kepada semua peminat, jengok-jengoklah selalu laman web saya ini, sudilah kiranya menghantar gambar dan kabar berita, sokongan anda amat penting bagi saya untuk terus menulis, dengan adanya laman ini dapatlah kita bersama-sama berkongsi cerita dan bertanya kabar berita, dan yang paling penting dapatlah saya mengenali semua peminat-peminat yang masih ada, tiada hadiah yang lebih bernilai untuk diri saya selain dari mengenali semua insan-insan yang setia menyokong dan meminati saya selama ini.

Salam Sejahtera semua dan jumpa lagi...

Asiah Tuah.
16Dec2008
....................................................................................................................................................................


Jika anda ingin memiliki koleksi lagu-lagu saya didalam format Mp3. ataupun CD, silalah email terus kepada saya dialamat: asiahtuah@gmail.com (download Mp3 adalah percuma, CD tulen dengan gambar & tandatangan saya akan diberikan kepada anda yang sedia memberikan identiti(nama dll.) dan juga sudi memberi sedikit sumbangan ikhlas untuk menampung kos penerbitan CD saya tersebut)